Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житлово-комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс» |
| ЄДРПОУ: | 32320788 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Подбєльцева Наталія Анатоліївна |
| Телефон: | +380670067995 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 87529, Україна, Донецька область,Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82 |
7 |
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Засоби гігієни (шампунь, кондиціонер, мило) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у місті Івано-Франківськ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Київ, Вінниця» за кодом ДК 021:2015 - 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи, у кількості 242 од, очікувана вартість 100 000,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-02-012493-a), «ФОП СЕРГІЙЧУК ІРИНА ЮРІЇВНА», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) відповідно до п. 7 Додатка 1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю). Учасником надана «ДОВІДКА про підтвердження повноважень Учасника щодо підпису документів» у файлі «Частина кваліфікаційна_Листи_Довідки.pdf» в якій не зазначено місце реєстрації/проживання, ІПН. «ФОП СЕРГІЙЧУК ІРИНА ЮРІЇВНА», як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН. 2) відповідно до п. 7 Додатка 3 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «7.Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості (виданий виробником).». Учасником надан «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ щодо сертифікації» у файлі у файлі «Частина кваліфікаційна_Листи_Довідки.pdf», що не відповідає вимогам Замовника. ФОП СЕРГІЙЧУК ІРИНА ЮРІЇВНА, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості (виданий виробником). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Засоби гігієни (шампунь, кондиціонер, мило) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у місті Івано-Франківськ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Київ, Вінниця» за кодом ДК 021:2015 - 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи, у кількості 242 од, очікувана вартість 100 000,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-02-012493-a), у «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН"», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).». Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне що файл не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН"», як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. 2) відповідно до п. 14 Додатка 1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження (юридична та поштова адреса); телефон; факс; E-mail; профілюючий вид діяльності; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (зазначаються реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник); прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail посадової особа, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб; індивідуальний податковий номер платника ПДВ; реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів. Довідка надається згідно зразка, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації». Учасником надана довідка у файлі «6. Відомості про учасника.pdf» в якій відсутній зразок підпису. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка надається згідно зразка, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації зі зразком підпису. 3) відповідно до п. 3 Додатка 1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про підтвердження досвіду постачання засобів гігієни». Учасником надана довідка у файлі «1_Довідка аналогічні договори.pdf» в якій відсутня інформація про предмет закупівлі, яким підтверджується досвід постачання засобів гігієни. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про підтвердження досвіду постачання засобів гігієни. 4) відповідно до п. 1 Додатка 3 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Запропоновані товари повинні бути зареєстрованими та дозволеними до застосування в Україні та відповідати вимогам діючих стандартів (в складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист в довільній формі)». Учасником не надано гарантійний лист. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Гарантійний лист в довільній формі, що запропоновані товари зареєстровані та дозволені до застосування в Україні та відповідати вимогам діючих стандартів. 5) відповідно до п. 2 Додатка 3 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Товар повинен бути новим (не бути такими, що вживалися чи експлуатувалися), цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту. Товар має бути у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні (в складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист в довільній формі).». Учасником не надано гарантійний лист. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Гарантійний лист в довільній формі, що Товар буде новим (не буде таким, що вживалися чи експлуатувалися), цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту. Товар буде у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні. 6) відповідно до п. 5 Додатка 3 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Товар, пошкоджений під час поставки підлягає заміні за рахунок Учасника (на підтвердження даної вимоги учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист довільної форми).». Учасником не надано гарантійний лист. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Гарантійний лист в довільній формі, що Товар, пошкоджений під час поставки підлягає заміні за рахунок постачальника. 7) відповідно до п. 6 Додатка 3 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Товар, що не відповідає вимогам якості, за узгодженням Сторін, підлягає поверненню або заміні. Всі витрати пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати а інше) нестиме постачальник (в складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист в довільній формі).». Учасником не надано гарантійний лист. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Гарантійний лист в довільній формі, що Товар, що не відповідає вимогам якості, за узгодженням Сторін, підлягає поверненню або заміні. Всі витрати пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати а інше) нестиме постачальник. 8) відповідно до п. 7 Додатка 3 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості (виданий виробником)». Учасником наданой файл «Профсерія_шампунь кондиціонер.pdf», згідно якого, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано на виробника Біотон Україна, але в переліку на стр. 2 відсутня торгова марка на шампунь та кондиціонер, що зазначені в пропозиції, а саме ТМ «Daily Care» . ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробника Біотон Україна з урахуванням зазначеної торгової марки «Daily Care». 9) відповідно до п. 7 Додатка 3 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості (виданий виробником)». Учасником надано файл «СЕС рідке мило Мілам.pdf», згідно якого, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано на виробника ТОВ ТД ПІРАНА, а в пропозиції зазначена Я ЕКОНОМКА ТМ «Мілам». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ДИСТРИБЬЮШН", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробника та торгову марку, відповідно до пропозиції. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.