Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 230 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військово-медичне управління Служби безпеки України |
ЄДРПОУ: | 20000002 Досьє YouControl |
Сайт: | https://ssu.gov.ua/viiskovo-medychne-upravlinnia |
Контактна особа: | Валентина Харковенко |
Телефон: | +0442815807 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Липська, 11 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Замовник: Військово-медичне управління Служби безпеки України (далі – Замовник), ЄДРПОУ 20000002. Учасник: БАГАТОПРОФІЛЬНЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМОТЕХНІКА" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА ХАРКОВА (БКП "СИСТЕМОТЕХНІКА") (далі – Учасник), ЄДРПОУ 19472641. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33156000-8 Прилади для психологічного тестування). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-01-008993-a. Тендерна документація: Затверджена рішенням уповноваженої особи ВМУ (протокол від 01.04.2024 року №3110.8/В-2024/1). Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня року 2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості). При розгляді Замовником тендерної пропозиції Учасника, виникло ряд питань щодо відповідності інформації, яка передбачалась тендерною документацією Замовника, за результатами чого відповідно до пункту 43 Особливостей вимагаємо від Учасника усунути такі невідповідності в інформації та документах шляхом розміщення їх в електронній системі закупівель, а саме: 1. На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, відповідно п 1 “загальні вимоги до предмету закупівлі”, надати: - копію Інструкції по користуванню Комплексом (згідно пункту 3 таблиці); - гарантійний лист Учасника та гарантійний лист виробника (авторизація тощо) (представництва, або представника, філії виробника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником в Україні (з наданням підтверджень таких повноважень), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару відповідної якості, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені Тендерною документацією Лист повинен адресуватись Замовникові та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі та повного переліку його складових (відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та цієї Тендерної документації) (згідно пункту 5 таблиці). 2. На виконання вимог Додатку 4 до тендерної документації привести у відповідність: - довідку, складену у довільній формі, щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів) разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів або видаткових накладних або ж листи (відгуки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон (відповідно підпункту 2.1.2); - інформацію, визначену в пункті 2.2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.