Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 819 220,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 096,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37445442 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кравченко Катерина |
Телефон: | 380444199838 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область,Київ, вул. Йорданська, 11-а |
12 |
На виконання вимог розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступні документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору. 1.2. Для підтвердження наявності зазначеного в довідці майна необхідно: а) надати чинний договір надання транспортних послуг та/або свідоцтво про реєстрацію ТЗ, та/або договір оренди транспортного засобу (включно всі додаткові угоди до них); б) надати: - або чинний договір оренди нерухомого майна (складу та/або офісу) та довідку 20-ОПП, видану власнику складського/офісного приміщення за будь-який попередній період державною податковою інспекцією з відображенням відомостей щодо об´єкту оподаткування (адреса повинна співпасти з адресою нерухомості, яку орендував Учасник) та надати квитанцію про сплату орендної плати за будь-який попередній період; - або надати свідоцтво про право власності на нерухоме майно (складське та/або офісне приміщення). 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка в довільній формі про наявність у Учасника достатньої кількості найманих працівників, які мають необхідні знання та досвід. В довідці повинні міститись дані працівників: ПІБ, посада (суміщення посад допускається з дотриманням норм чинного трудового законодавства), освіта, загальний стаж та досвід роботи на посаді. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду поставки товару, аналогічного предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічного договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку у довільній формі з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси замовника, контактних телефонів особи контрагента, відповідальної за виконання договору; 3.2. Скан-копію не менше 1 (одного) аналогічного договору за 2022 – 2023 роки з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. 3.3. Скан-копія оригіналу листа-відгуку від контрагента (покупця товару) про повне та належне виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням відсутності претензій до Учасника. Учасником на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа чи інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. На виконання вимог пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: - Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору; - - а) надати чинний договір надання транспортних послуг та/або свідоцтво про реєстрацію ТЗ, та/або договір оренди транспортного засобу (включно всі додаткові угоди до них); б) надати: - або чинний договір оренди нерухомого майна (складу та/або офісу) та довідку 20-ОПП, видану власнику складського/офісного приміщення за будь-який попередній період державною податковою інспекцією з відображенням відомостей щодо об’єкту оподаткування (адреса повинна співпасти з адресою нерухомості, яку орендував Учасник) та надати квитанцію про сплату орендної плати за будь-який попередній період; - або надати свідоцтво про право власності на нерухоме майно (складське та/або офісне приміщення). 2. На виконання вимог пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: - Довідку в довільній формі про наявність у Учасника достатньої кількості найманих працівників, які мають необхідні знання та досвід. В довідці повинні міститись дані працівників: ПІБ, посада (суміщення посад допускається з дотриманням норм чинного трудового законодавства), освіта, загальний стаж та досвід роботи на посаді. 3. На виконання вимог пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору»: - Довідку у довільній формі з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси замовника, контактних телефонів особи контрагента, відповідальної за виконання договору; - Скан-копію не менше 1 (одного) аналогічного договору за 2022 – 2023 роки з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. - Скан-копію оригіналу листа-відгуку від контрагента (покупця товару) про повне та належне виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням відсутності претензій до Учасника.
Частиною 3 розділу «IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації для учасників передбачалась вимога: "У складі пропозиції необхідно надати довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше." В складі Тендерної пропозиції Учасника відсутня вищезгадана довідка. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
Відповідно до пункту 1 розділу «1. Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі», викладених в Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Учасником має бути надано: "1.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору. 1.2. Для підтвердження наявності зазначеного в довідці майна необхідно: а) надати чинний договір надання транспортних послуг та/або свідоцтво про реєстрацію ТЗ, та/або договір оренди транспортного засобу (включно всі додаткові угоди до них); б) надати: - або чинний договір оренди нерухомого майна (складу та/або офісу) та довідку 20-ОПП, видану власнику складського/офісного приміщення за будь-який попередній період державною податковою інспекцією з відображенням відомостей щодо об´єкту оподаткування (адреса повинна співпасти з адресою нерухомості, яку орендував Учасник) та надати квитанцію про сплату орендної плати за будь-який попередній період; - або надати свідоцтво про право власності на нерухоме майно (складське та/або офісне приміщення)." Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано файли: - "017 Довідка МТБ.pdf", в якому міститься інформація про орендоване Учасником нежитлове приміщення площею 150 кв.м.; - "Свідоцтво право власності.pdf", в якому міститься інформація про те, що даний документ від 18.12.2007 року № 1679-В виданий ВІДКРИТОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «ПОЛІГРАФКНИГА «КОРПОРАТИВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ ДАК» «УКРВИДАВПОЛІГРАФІЯ» (КОД 02470135). Як вбачається з Довідки про наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору, нежитлове приміщення є орендованим, отже, учасником неналежним чином виконано вимоги підпункту "б" пп. 1.2. розділу «1. Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі», викладених в Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці майна, а саме: 1. чинний договір оренди нерухомого майна (складу та/або офісу) та довідку 20-ОПП, видану власнику складського/офісного приміщення за будь-який попередній період державною податковою інспекцією з відображенням відомостей щодо об’єкту оподаткування (адреса повинна співпасти з адресою нерухомості, яку орендував Учасник) та надати квитанцію про сплату орендної плати за будь-який попередній період.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.