Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ЕЛЕКТРОКАРДІОГРАФИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 186 180,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 930,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Гатненської сільської ради" |
ЄДРПОУ: | 43935001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Лещенко |
Телефон: | +380932881977 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08170, Україна, Київська область,село Віта-Поштова, вул.Боярська, будинок 4 |
2 |
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ФОП "РЕДЬКО ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ", було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати довідку, складену Учасником у довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, тощо. В складі документів Вашої тендерної пропозиції надана довідка (15_[02-04-2024 17.35.07]наявність обладнання і мтб (1)) по змісту якої зазначено наступне (далі мовою оригіналу): «Для надання послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання Фізична особа підприємець Редько Олександр Дмитрович має в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для виконання умов договору». В першу чергу слід зазначити, що предметом закупівлі є Електрокардіограф 12 -ти канальний (товар), а також дана довідка не містить інформації щодо найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, тощо. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 5.2. підрозділу 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «… - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, тощо;»... 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати довідку, складену Учасником у довільній формі, із зазначенням відповідної інформації, а саме: найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, тощо. 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію з дотриманням вимог до оформлення та формату документів, а саме: «… 1.4. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції печаткою та власноручним підписом учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"…». В складі документів Вашої тендерної пропозиції надано файл «14_[02-04-2024 17.35.07]МТВ» у форматі «Word» (Тип файлу: Документ Microsoft Word (.docx)) що не відповідає вимогам до оформлення. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1.4. підрозділу 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «… Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції печаткою та власноручним підписом учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".»… 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію згідно із Додатком 1 до тендерної документації) у вигляді скан -копії у форматі «..pdf.», «..jpeg.», тощо, яка оформлена на фірмовому бланку Учасника та має містити підпис, печатку. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати гарантійний лист, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. В складі документів Вашої тендерної пропозиції надано файл з назвою «11_[02-04-2024 17.35.07]захист довкілля» по тексту якого зазначено, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, учасником застосовуються засоби з захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам, проте, в супереч вимогам тендерної документації, даний лист не містить гарантії що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 6.2. підрозділу 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «6.2. Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля (надати гарантійний лист).»... 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати гарантійний лист, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати гарантійний лист по змісту якого зазначено, що на учасника покладається обов’язок доставки обладнання, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно тендерної документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. В складі документів Вашої тендерної пропозиції надано файл з назвою «9_[02-04-2024 17.35.07]доставка наш рахунок» по тексту якого зазначено, що доставка товару Електрокардіограф ЮКАРД 100 (або еквівалент) буде здійснено за рахунок Учасника., проте, в супереч вимогам тендерної документації, даний лист не містить гарантії що на учасника покладається обов’язок доставки обладнання, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно тендерної документації. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 6.3. підрозділу 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «6.3. На учасника покладається обов’язок доставки обладнання, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою (надати гарантійний лист).»... 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати гарантійний лист, що на учасника покладається обов’язок доставки обладнання, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати гарантійний лист, що доставка, інсталяція, пуск обладнання та навчання персоналу здійснюється за рахунок Учасника. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 4. Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «4. Доставка, інсталяція, пуск обладнання та навчання персоналу здійснюється за рахунок Учасника. На підтвердження Учасник надає оригінал гарантійного листа.»... 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати гарантійний лист, що доставка, інсталяція, пуск обладнання та навчання персоналу здійснюється за рахунок Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.