Умови поставки: за рахунок постачальника, протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту замовлення Умови оплати: розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту поставки Товару
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 7 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01999939 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковалевич Марія Іванівна |
Телефон: | 380362267546 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, В. Чорновола, 72 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з виявленою помилкою в оприлюдненій закупівлі щодо кількості предмета закупівлі, керуючись підпунктом 1 пункту 65 Порядку, необхідно прийняти рішення про відміну запиту пропозицій постачальників на закупівлю: Підгузки для дорослих, код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-25-011281-a до укладення договору внаслідок відсутності подальшої потреби в такій закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-03-2024, 12:18
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.