Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 112 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 560,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 3 360,00 UAH |
Замовник: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 20015794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яковчук Інна |
Телефон: | 0442021700 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог Додатку 4 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надалі - Висновки СЕС) на 1 та 3 позиції запропонованого товару, але у Висновках СЕС зазначено, що Висновки СЕС діють на термін дії ТУ У 21.2-37788434-001:2012 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічного призначення» (1 позиція – накладки на сидіння унітазу), ТУ У 17.2-00278793-008:2013 «Вироби санітарно-побутового призначення. Технічні умови» (3 позиція – рушники паперові 2 шарові), тобто Замовнику не відома інформація з приводу чинності даних Висновків СЕС на дату подання пропозиції Учасником. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Додатку 4 до Тендерної документації: 1. Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника копію чинного на дату подання пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Щодо п.1.1 надати засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника копію копії титульних сторінок ТУ У 21.2-37788434-001:2012 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічного призначення», ТУ У 17.2-00278793-008:2013«Вироби санітарно-побутового призначення. Технічні умови», в яких зазначена інформація про термін дії ТУ.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог Додатку 4 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник не надав засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання системи сертифікації УкрСЕПРО, виданого і завіреного підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або листа органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або Довідки\листи з органу сертифікації адресовану учаснику (оригінал або копію завірену органом сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» на 1 та 5 позиції запропонованого Товару. 1.2. На виконання вимог Додатку 4 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник не надав гарантійний лист від виробника гігієнічно-паперової продукції, або дистриб’ютора виробника, з вказанням номеру закупівлі, предмета закупівлі, в якому є підтвердження партнерського статусу Учасника. Крім того, в листі має бути перелік товару, вказаний в пропозиції Учасника. Лист повинен бути дійсний в період подачі пропозицій, мати вихідний номер та дату. 1.3. На виконання вимог Додатку 4 до Тендерної документації Учасник не надав фото запропонованого Товару (коробки, упаковки тощо) на позиції 3, 4. Також Учасник надав фото запропонованого Товару (упаковки) на позицію 2. Але слід зауважити, що всі фото (позиції 2, 3 та 4) без відповідних маркувань, Замовнику по запропонованим Учасником фото, не можливо ідентифікувати виробника Товару, назви Товару, його характеристик. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 Додатку 4 до Тендерної документації: Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання системи сертифікації УкрСЕПРО, виданого і завіреного підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або листа органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або Довідки\листи з органу сертифікації адресовану учаснику (оригінал або копію завірену органом сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». Пункт 3 Додатку 4 до Тендерної документації: У складі цінової пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника гігієнічно-паперової продукції, або дистриб’ютора виробника, з вказанням номеру закупівлі, предмета закупівлі, в якому є підтвердження партнерського статусу Учасника. Крім того, в листі має бути перелік товару, вказаний в пропозиції Учасника. Лист повинен бути дійсний в період подачі пропозицій, мати вихідний номер та дату. Додаток 4 до Тендерної документації (Витяг): «…Учасником зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару (коробки, упаковки тощо), відомості про виробника запропонованого товару. Всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати усім технічним та усім якісним характеристикам які висуває Замовник у Додадтку 4 до тендерної документації до товару…» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Щодо п.1.1 надати засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання системи сертифікації УкрСЕПРО, виданого і завіреного підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або листа органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або Довідки\листи з органу сертифікації адресовану учаснику (оригінал або копію завірену органом сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» на 1 та 5 позиції запропонованого Товару 3.2 Щодо п. 1.2 надати гарантійний лист від виробника гігієнічно-паперової продукції, або дистриб’ютора виробника, з вказанням номеру закупівлі, предмета закупівлі, в якому є підтвердження партнерського статусу Учасника. Крім того, в листі має бути перелік товару, вказаний в пропозиції Учасника. Лист повинен бути дійсний в період подачі пропозицій, мати вихідний номер та дату. 3.3 Щодо п. 1.3 надати фото запропонованого Товару (коробки, упаковки тощо) на позиції 3, 4. Також надати фото запропонованого Товару (упаковки) на позицію 2. Фото (позиції 2, 3 та 4) повинні містити маркування для ідентифікації виробника Товару, назви Товару, його характеристик.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.