Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 614 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 074,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01993305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Пинчук |
| Телефон: | +380979261600, +380963287796 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76025, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
3 |
Протокольне рішення (протокол) № 45/4 уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю Код ДК 021:2015:33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2023 - 33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен, 33715 Ендопротез кульшового суглоба повний з парою тертя кераміка- поліетилен) та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією «26» березня 2024 року м. Івано-Франківськ ПОРЯДОК: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 11.03.2024 року код Оголошення UA-2024-03-11-012391-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015:33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2023 - 33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен, 33715 Ендопротез кульшового суглоба повний з парою тертя кераміка- поліетилен)». До участі у тендерній процедурі було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "ЮЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ" (2790413011). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником розглянуто пропозицію - ФОП "ЮЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ" (2790413011). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЮЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ" (2790413011) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: I. Відповідно до підпунктів 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції ФОП "ЮЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ" відсутня довідка, щодо строку дії тендерної пропозиції. Таким чином ФОП "ЮЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ" (2790413011) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ФОП "ЮЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ" (2790413011) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП "ЮЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ" (2790413011) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради ________________ Пинчук Галина Іванівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.