Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 251 144,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 255,72 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Тимченко |
Телефон: | +380442916109 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
5 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідність заданим медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена офіційними даними виробника. (Інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пунктом 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник має підтвердити відповідність заданим медико-технічним вимогам яка повинна бути обов’язково підтверджена офіційними даними виробника. (Інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.