Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 86 525,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 433,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Панасівський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 03188300 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Бібла |
| Телефон: | +380962510824 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51225, Україна, Дніпропетровська область,Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36 |
5 |
1) Згідно пункту 2 Якісних вимог до товару, викладених в Додатку 2 до Тендерної документації, якість товару повинна підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими законодавством. Зазначені документи мають бути завірені печаткою та підписом уповноваженої особи. На виконання даної вимоги учасник надав в складі тендерної пропозиції Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які не завірені печаткою та підписом уповноваженої особи. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Завірені печаткою та підписом уповноваженої особи висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, зазначений учасником в тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.