Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 345 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 450,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб |
ЄДРПОУ: | 19478709 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пилипчук Світлана Миколаївна |
Телефон: | 380683230135 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04075, Україна, Київська область,Київ, вул.Юнкерова Миколи, будинок 37 |
2 |
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (надалі – Особливості) встановлено що, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, Замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, що зазначені в цій вимозі, а саме, за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирська торгова компанія» (надалі – Учасник), Україна, 10029, м. Житомир, вул. Степана Бандери, 7, офіс 316, код ЄДРПОУ 43672760, були виявлені наступні невідповідності. 1. Згідно пункту 5 Розділу І - Загальні положення тендерної документації, «…учасник повинен надати у складі документів тендерної пропозиції наступні документи: гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(-и) учасника, кінцевий(-і) бенефеціар(-и) учасника не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що запропонований ним товар, відповідно до умов цієї закупівлі, має походження не з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.». Такі документи відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасник має надати згадані документи. 2. Згідно пункту 2 Розділу V – Оцінка тендерної пропозиції, тендерної документації Замовником вимагалось «Учасники надають у складі документів тендерної пропозиції письмову згоду згідно п. 1 ч. 1 ст. 11 Закону України від 01.06.2010 р. № 2297-VI. Учасники несуть персональну відповідальність за розміщення у складі своїх тендерних пропозицій інформації, що містить персональні дані особи (-іб), яка (-і) не надавала (-и) згоду на їх публікацію, про що надається лист-підтвердження в довільній формі.». Такі документи відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасник має надати згадані документи. 3. Документ Учасника від 08.03.2024 № 10 «Довідка про відсутність підстав, визначених у пункті 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не відповідає останній редакції Особливостей. Учасник має скоригувати даний документ у відповідності до діючого законодавства. 4. Документ Учасника від 08.03.2024р. №23 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» не відповідає Додатку 3 тендерної документації в частині кількості одиниць виміру, заявлених до закупівлі. Учасник має скоригувати вищезазначену інформацію, наведену в його документі. 5. Згідно вимог п. 3 Додатку 3 тендерної документації «Товар, запропонований Учасником, повинен мати інструкцію, або опис, або технічні умови, тощо, викладені українською мовою (допускається переклад на українську мову, якщо документ складений на іншій мові).». З метою підтвердження відповідності медико-технічних характеристик запропонованого Учасником товару, вказаних у документі Учасника від 08.03.2024р. №13 «Порівняльна таблиця», медико-технічним вимогам заявленого до закупівлі товару Додатку 3 тендерної документації, Учасник має надати один із вище перелічених документів.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.