Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 196 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 982,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маневицької селищної ради |
ЄДРПОУ: | 20132608 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Михальчук |
Телефон: | +380966213720 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 44600, Україна, Волинська область,смт. Маневичі, вул. 100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, 53 |
4 |
Виправити невідповідності в документах які вимагались тендерною документацією: В ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію - На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає: 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів (не менше одного договору), укладений учасником у період з 2020 по 2023 роки.(замінити в довідці 1.Номер та дата договору: Договір №54 від 04.03.2022р. на Договір № 205 від 02.09.2021р.).2.Видалити другий пункт або додати копію оригіналу договору зазначеного в довідці в повному обсязі (Договір№73-23 від 01.11.2023р.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.