Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 25 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01999052 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щербінова Інна Ігорівна |
Телефон: | +380487059139 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А |
3 |
ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. На вимоги Замовника, зазначені у Таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати технічні документи відповідності технічній вимозі за позицією 1 табличної частини, а саме «Сумність з томографом комп’ютерним - системою рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла SCENARIA View, виробництва Hitachi Ltd.» Невідповідність: Учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл pdf «14 Технічна специфікація» сторінка 2 Таблиця 2 Вимоги до предмету закупівлі Додатку № 2 Технічні характеристики до предмету - закупівлі тендерної документації, де зазначена інформація у стовпці 3 (три) «Так, Scenaria View Технічна специфікація, стор. 3», яка не відповідає інформації у файлі pdf «18.1 Scenaria View Технічна специфікація» на сторінці 3. Учаснику привести у відповідність інформацію. ВИРІШЕНО: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником згідно строків встановлених законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.