Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 29-ти (двадцяти дев’яти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Строк поставки товару - до 31 грудня 2024 року. Місце поставки товару: 61020, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Тімірязєва, буд.10. . Постачання товару здійснюється на підставі письмових або усних заявок Замовника (електронною поштою, факсом, телефоном) протягом 3-х діб з моменту отримання заявки, у повному обсязі до заявленої потреби. У разі неможливості виконати взяті на себе обов’язки по строкам, якості та кількості товару, який постачається, Постачальник повинен повідомити Замовника у строк, не пізніше ніж за 48 годин з часу отримання заявки.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АКУШЕРСТВА,ГІНЕКОЛОГІЇ ТА РЕПРОДУКТОЛОГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 37876813 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Куліченко Аліна Петрівна |
Телефон: | 380952067361 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61020, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ТІМІРЯЗЄВА, будинок 10 |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.