Закупівлю оголошено - 14-02-2024, 16:42. Дата останніх змін - 20-03-2024, 13:49

Мило

Закупівля: UA-2024-02-14-011469-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-14-004812-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-02-2024, 16:42
по 20-02-2024, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-02-2024, 10:00
по 23-02-2024, 10:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 26-02-2024, 15:41
по 26-02-2024, 16:04

Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2024, 10:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:18 779,79 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:93,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Мельник
Телефон:+380673578385
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мило рідке 5 л

104
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-04-2024
33710000-0
Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Мило рідке з дозатором 500 мл

18
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-04-2024
33710000-0
Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Мило господарське 72% 200 г

120
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-04-2024
33710000-0
Парфуми, засоби гігієни та презервативи


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-02-2024, 16:43:16
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-02-2024, 16:42:25
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-02-2024, 16:42:25
Експортовано:14-02-2024, 16:42:25
Експортовано:14-02-2024, 16:42:25
Експортовано:14-02-2024, 16:42:25
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
93,90 UAH
Початок аукціону:
26-02-2024, 15:41
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , тендерний відділ
Остаточна пропозиція:
6 934,98 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 934,98 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-03-2024, 14:18

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-02-24, 16:24:33
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Мило згідно з кодом ДК 021:2015 - 33710000-0: «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (№UA-2024-02-14-011469-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Згідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі Учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, в якому невірно зазначено предмет закупівлі, а також опитувальник не заповнений в повному обсязі, зокрема незаповнені в повному обсязі пункти 2.2, 2.3, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9 та 3.3. 2. У складі пропозиції Учасника відсутній, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing (Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку.Документ повинен бути виданий в поточному році) надання якого передбачено пунктом 5 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. 3. На виконання пункту 1 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі, Учасником надано гарантійний лист, в якому відсутня інформація про відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/) передбачена даним пунктом. 4. Пунктом 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі передбачено, що на підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає: скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (видаткові накладні, або акти приймання-передачі товару та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо) (Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товару, що є предметом закупівлі). Так, на виконання зазначеного пункту Учасником надано наступні документи, а саме: - договір №1 від 27.04.2022, видаткова накладна (в якій відсутній товар – мило) та лист-відгук. Однак, в даному договорі відсутня конкретна назва предмету закупівлі та загальна сума договору, що неуможливлює перевірку факту повного виконання договору згідно наданих документів. - договір №7147 від 30.03.2023 на суму 60 212,98 грн. з ПДВ та на підтвердження виконання договору видаткова накладна на суму 13 801,24 грн. з ПДВ і рекомендаційний лист №01-6/378 від 22.02.2024. Однак, надані документи не підтверджують саме повного виконання вказаного аналогічного договору. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведений у відповідність та заповнений в повному обсязі Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing (Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку.Документ повинен бути виданий в поточному році). 3. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» та відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/). 4. Скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (видаткові накладні, або акти приймання-передачі товару та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товару, що є предметом закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-03-24, 16:24:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-14-011469-a-a1
Номер договору:
2013-00163-24
Дата підписання договору:
20-03-2024, 13:46
Строк дії договору:
з 20-03-2024 по 31-12-2024
6 934,98 UAH
Ціна договору
5 779,15 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 934,98 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 934,98 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ СКРЄПКА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 833,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 833,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ