Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 902,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корнійчук Інна Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
4 |
Шановний, Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. В Додатку 2 до тендерної пропозиції «загальна вартість, грн., з ПДВ» по найменуванню товару не відповідає «вартості пропозиції, грн. з ПДВ». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.2 розділ 3 ТД передбачено, що учасник повинен надати тендерну пропозицію учасника за формою згідно Додатка 2 до тендерної документації. . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: - привести у відповідність тендерну пропозицію учасника за формою згідно Додатка 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.