Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 426 541,85 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 132,71 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП ММР "Центр захисту тварин" |
ЄДРПОУ: | 24796498 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тамара Оганесян |
Телефон: | +0981125685 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54000, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Водопійна, 36 |
3 |
Станом на 15.02.2024 року при проведенні розгляду тендерної пропозиції ФОП «ХЛЕВНОЙ ДЕНИС ЄВГЕНОВИЧ» було встановлено, що: на виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен був подати тендерну пропозицію в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема - свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). При розгляді тендерної пропозиції учасника було встановлено, що на виконання цієї вимоги тендерної документації учасником не було відповідного документу, який вимагався замовником у тендерній документації. Таким чином, варто керуватися пунктом 43 Особливостей, де вказано, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Аналогічна позиція висвітлена у листі Міністерства економіки України (уповноваженого органу) від 20.10.2022 року № 3323-04/70997-06 «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Таким чином, замовник має право оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією. Учасник – ФОП «ХЛЕВНОЙ ДЕНИС ЄВГЕНОВИЧ» на виконання пункту 1 розділу 3 тендерної документації та частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: - свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.