Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 004 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 022,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Золочівська центральна районна лікарня" |
ЄДРПОУ: | 01996272 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карпук Наталія Володимирівна |
Телефон: | +380969553073 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 80700, Україна, Львівська область,Золочів, Коновальця Є., 48 |
13 |
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.2 Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати «Відомості про учасника за встановленою формою». Учасник ТОВ "ЛЕДУМ" на підтвердження п.2 Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації надає у складі своєї пропозиції «Відомості про Учасника», однак у п.10 наданого документу не вказано інформацію про е-mail контактної особи учасника, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції «Відомості про учасника» із зазначенням у п.10 інформації про е-mail контактної особи учасника. 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.3 п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації, відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Враховуючи зазначене, Замовником торгів було здійснено перевірку електронного підпису та встановлено наступне: Підписувач МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ П.І.Б. МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ Країна Україна РНОКПП 2643205576 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 23:17:15 05.02.2024 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 3990DF0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи зазначене та відповідно до листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису, Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме: відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішив: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.2 п.1 Розділу 1Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою чи у довільній формі. У складі пропозиції Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" на підтвердження пп.1.2 п.1 Розділу 1Додатку №1 до Тендерної документації надає у складі своєї пропозиції аналогічний договір №74-ММ-23 від 19 жовтня 2023 року, у якому згідно п.12.1 розділу 12 зазначено, що: «невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток 2», однак, у складі пропозиції Учасника відсутній Додаток №2 до вищевказаного договору, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою чи у довільній формі у повному обсязі. 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.