Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 225,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05498708 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Олексіївна Москаленко |
| Телефон: | +380505284733 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69001, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25 |
3 |
Шановний Учасник! 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі пропозиції подано «Довідку про наявність працівників які мають необхідні знання та досвід» в якій не зазначено інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, що знаходяться у трудових відносинах з учасником. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток №7 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: -довідка, складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Подати Довідку згідно вимог Замовника та відповідно до умов тендерної документації. Дякуємо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.