Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 186 930,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 934,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу |
| ЄДРПОУ: | 20835913 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.Lviv-prestige-school.com.ua |
| Контактна особа: | Воробець Наталія Андріївна |
| Телефон: | +380322342691 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,місто, м. Львів, Пулюя 36 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ромус-Поліграф" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (папір туалетний, рушники для рук,серветки, стрічка продезинфікована ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах (в т.ч. відсутність у складі ТП інформації та/або документів), що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до пункту 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником вимагалося: Інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним вимогам, вимогам визначеним у п. 47, включаючи інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій), а також відповідність товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору, завантажується ним в електронну систему закупівель самостійно. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, вимогам визначеним у п. 47, включаючи інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій), а також відповідність товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.