Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 554 667,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 773,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 9" |
| ЄДРПОУ: | 38969615 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.cpmsd9.zp.ua/ |
| Контактна особа: | Ольга Булавіна |
| Телефон: | +380617023080 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69065, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ДУДИКІНА, будинок 6 |
8 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - відповідно до вимог п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про досвід виконання аналогічних договорів вих. №1601-29 від 16.01.2024р., у якій зазначений Договір №126 від 23.04.2023р., проте наданий аналогічний Договір № 126 від 13.03.2023р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, оформлену належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.