Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 045 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 225,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 43749377 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Медвідь |
Телефон: | +380678811989 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
Замовник(и): | Залучанський дитячий будинок - інтернат |
4 |
1. Відповідно до пункту 3 Розділу 6 Тендерної документації, Учаснику необхідно подати погоджений проект договору про закупівлю у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи Учасника на кожній сторінці проекту договору (засвідченій печаткою за наявністю). Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подав у складі тендерної пропозиції файл «Проєкт договору.pdf», в якому міститься проект договору запропонований Додатком 5 до Тендерної документації. Поданий Учасником Проект договору не містить на кожній сторінці погодження уповноваженої особи Учасника, як це вимагається тендерною документацією. 2. У пункті 8 Додатку 6 до Тендерної документації вказується, що Учаснику необхідно подати Гарантійний лист в якому зазначається про згоду укласти договір у редакції запропонованій Замовником-ЦЗО та гарантується виконання договору на умовах, наведених у зазначеному проекті. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подав у складі тендерної пропозиції файл «16. Лист згода з проектом договору.pdf». Текст Листа-згоди, що міститься у даному файлі не вказує про те, що Учасник гарантує виконання договору на умовах, наведених у проекті договору. 3. В пункті 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації зазначається, що для підтвердження інформації про наявність автотранспорту, учасник повинен надати сканований документ, який підтверджує право власності на нього, у разі коли учасник торгів немає власного транспортного засобу, а використовуватиме автомобіль (і), який йому не належать, необхідно надати сканований документ (наприклад договір оренди та/або договір по надання транспортних послуг тощо, де зазначено автомобіль(б), яким (и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі з додаванням копій документів, що підтверджують право власності власника (орендодавця чи ін.). Учасник подав в тендерній документації файл «Договір авто.pdf», в якому вказується, що товар буде поставлятись транспортним засобом, яким користується Учасник відповідно до Договору про надання логістичних послуг від 26.06.2023. Зазначається, що Виконавцем (у реквізитах до договору вказано Орендодавцем) є ФОП Буров Олександр Олексійович. Як зазначалося вище, Учаснику необхідно подати копію документа, що підтверджує право власності власника (орендодавця) на відповідний транспортний засіб. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" не надав у тендерній пропозиції відповідного підтвердження. 4. Відповідно до пунктів 1.3. - 1.6. Додатку 2 до Тендерної документації, Учаснику необхідно подати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором згідно положення пункту 1.5. Додатку 2 до ТД вважається договір на поставку Підгузків для дорослих за ДК 021:2015– 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками, відповідно до предмету закупівлі. Таким чином, Замовником може розглядатися лише аналогічний договір предметом (або одним із предметів) якого виступають Підгузки для дорослих. Отже, Замовник не може розглядати документи, що знаходяться у файлі «12.1.Аналогічний договір+відгук+накладна.pdf», оскільки предметом договору, що міститься в файлі є виключно підгузки для дітей. Також Учасник подав в складі тендерної пропозиції файл «12.2. Аналогічний договір+відгук+накладна (2).pdf». В наведеному файлі вказано, що загальна сума договору становить 279 348 грн 00 коп. Дана сума підтверджується наданими видатковими накладними. Проте, у відгуку, який відповідно до умов тендерної пропозиції повинен містити інформацію про назву предмета договору, номер та дату укладання, інформацію про виконання вказано, що договір поставки № 21 від 02.03.2021 укладено (та виконано, оскільки в відгуку зазначається, що товар поставлено в необхідній кількості) на суму 326 064 грн. Таким чином, інформація зазначена у відгуку суперечить положенням поданого аналогічного договору, тому Замовник не може розглядати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору подане Учасником як належне. ВИМОГА: 1) надати погоджений проект договору відповідно до умов тендерної документації; 2) надати Гарантійний лист в якому зазначається про згоду укласти договір у редакції запропонованій Замовником-ЦЗО та гарантується виконання договору на умовах, наведених у зазначеному проекті; 3) надати підтвердження права власності власника (орендодавця) на автомобіль VOLKSWAGEN моделі LT 35 із реєстраційним номером AE 2287 HE. 4) надати належне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.