Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 862 804,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 314,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда" Павлоградської міської ради |
ЄДРПОУ: | 37735597 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Горба |
Телефон: | +380503263724 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, 115 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Копія Декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів «Підгузки для дітей Dry Kids XL+» , яка дійсна до 02.05.2024р.( файл «ТЕНА,ДРАЙ КІДС«ДВ Драй Кідс»); 1.2.Копія висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на «Підгузки для дітей Dry Kids XL+» була дійсна до 27.07.2023р.( файл «ТЕНА,ДРАЙ КІДС«ДСЕЕ Драй Кідс»); 1.3. «Тендерна пропозиція» Учасника надана з не повною інформацією, а саме відсутність виробника, країни походження до предмета закупівлі(файл «ДОДАТОК №3»). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В тендерної документації в Розділі 1. Загальні положення «п.4. Інформація про предмет закупівлі п.п. 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 25.12.2024 року включно». 2.1.; 2.2. Додаток 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ щодо закупівлі» «Загальні вимоги «п.1.Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів; копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар; б) копії сертифікат якості або сертифікат або інший документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим що до нього вітчизняним та міжнародним Законодавством». 2.3. Додаток 3 до тендерної документації «Форма «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Увага! Учасники повинні дотримуватись встановленої форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» 3 колонка в таблиці «Найменування товару, що є предметом закупівлі/складової предмета закупівлі, запропонованого Учасником, виробник, країна походження» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Копію Декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів «Підгузки для дітей Dry Kids XL+», надати з терміном дії декларації відповідності більш на пізню дату або надати лист від виробника завірений печаткою (штампом). 3.2.Копію висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на «Підгузки для дітей Dry Kids XL+» на більш пізню дати реєстрації або лист від виробника завірений печаткою (штампом); 3.3. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» надати оновлену за встановленою формою Замовника та повинна містить інформацію відповідно до цих вимог.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.