Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 472 191,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 360,96 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
ЄДРПОУ: | 01999388 Досьє YouControl |
Сайт: | http://lubny-cml.pl.ua/ |
Контактна особа: | Шостак Максим Юрійович |
Телефон: | +380536162245 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37500, Україна, Полтавська область,місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26 |
5 |
Відповідно до п.1 пп.3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження документів, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, іншим вимогам тендерної документації, а саме: 3.інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації; В пропозиції не було надано на товар жодних документів від виробника на підтвердження відповідності МТВ додатку № 3 до тендерної документації, в звязку з чим не можливо встановити відповідність тендерній документації замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.