Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 304 204,73 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 521,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
ЄДРПОУ: | 23970286 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Попович Віра Степанівна |
Телефон: | +380322230241 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79012, Україна, Львівська область,Львів, пр. Червоної калини, 68 |
9 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником було подано довідку №03 від 09.02.2024р. про виконання аналогічних договорів, в якій вказано інформацію про Договір № 1/04/03/2023від 03 квітня 2023 року, що укладений з ТОВ «Компанія «Євро Технології» та ПП «ТЕНДЕРМЕД» на закупівлю ДК 021:2015 33750000-2 – Засоби для догляду за малюками ( ДК 021:2015 - 33751000-9 - Підгузки), ціна якого складає 26568, 00 грн. В поданій довідці Учасник зазначає, що договір повністю виконаний, однак в листі – відгуці про співпрацю № 0153 від 22.01.2024 р. від ПП «ТЕНДЕРМЕД» зазначено, що Договір № 1/04/03/2023 від 03 квітня 2023 року укладено на суму 8 510,40 грн. також подано видаткову накладну №107 від 20.04.2023 р. на суму 8 510,40 грн. Враховуючи зазначене наявна розбіжність в інформації що надав учасник, а саме між сумою на яку укладено договір (26568, 00 грн.) та сумою яка вказана в накладній та відгуку (8 510,40 грн.), оскільки в довідці №03 від 09.02.2024 р. учасник зазначає, що договір виконаний повністю. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до довідки №03 від 09.02.2024р. про виконання аналогічних договорів, на підтвердження повного виконання Договору № 1/04/03/2023від 03 квітня 2023 року надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця (згідно вимог пп. 3.2. п. 3 Розділ №1 Додатку №1 до тендерної документації) або надати додаткову (-і) угоду (-и) що підтверджують (-є) зменшення суми договору № 1/04/03/2023від 03 квітня 2023 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.