Період оскарження умов закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 660 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ КЛІНІЧНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ" |
ЄДРПОУ: | 44591929 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Горін Романна |
Телефон: | 380322759937 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, вул.Мечникова І., будинок 8 |
7 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до ч.2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасники повинні надати відомості про учасника за встановленою формою. Учасником подано даний документ, проте п.10 Відомості про контактну(контактних) особу (осіб)учасника (ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail , інше) не містить е-mail контактної особи 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати відомості про учасника із зазначенням е-mail контактної особи учасника 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.