Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 712 397,97 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 561,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Михайлюк Наталія Павлівна |
| Телефон: | 380342528082 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
11 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатоку № 1 до тендерної документації, частини 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: на підтвердження Учасник повинен надати: п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні або акти приймання-передачі тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи Згідно Додатоку № 1 до тендерної документації, частини 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні або акти приймання-передачі тощо). - Лист-відгук, який містить недостовірну інформацію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи Згідно Додатоку № 1 до тендерної документації, частини 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , а також Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні або акти приймання-передачі тощо). - Лист-відгук, який необхідно привести у відповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.