Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
З метою забезпечення пацієнтів Компонентами донорської крові відповідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-12-27-007636-a Джерело фінансування: Власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ). Очікувана вартість предмета закупівлі: 508 847,40 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: Поставка Продукції від Постачальника до Покупця здійснюється: при ургентних замовленнях Товару на умовах самовивозу Покупцем зі складу Постачальника, розташованого в межах міста Суми, цілодобово, у будь який день тижня. При планових замовленнях Товару силами та за рахунок Постачальника на склад Покупця за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 38, у робочі дні, з понеділка по п'ятницю, з 12 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв. Розрахунки за кожну партію продукції здійснюються Покупцем у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу, а саме: протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту фактичного отримання Покупцем партії продукції згідно видаткової накладної.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 508 847,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 544,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02000300 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.4mkl.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Гладченко |
| Телефон: | +380542787308 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.