| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 660 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 36121268 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://perinatalcenter.rv.ua |
| Контактна особа: | Людмила Пустовіт |
| Телефон: | +380362620978 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33000, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Міцкевича, 30 |
6 |
Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
− Привести всі надані в складі пропозиції довідки у відповідності до вимог п. 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Документи, що складаються Учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та/або завірені печаткою Учасника, містити вихідний номер, дату та адресата.»; «Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами, без зазначення ID закупівлі, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, Замовник може прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) такого Учасника.» Учасник має зазначити на кожній довідці №, дату, адресата та ID закупівлі; - Надати лист згоду на вимогу п.1 Розділу 5 ТД: «Замовник має право відхилити учасника при відсутності обґрунтування аномально низької ціни в строк встановлений Законом, з чим учасник має погодитись у складі пропозиції .» - Надати в складі пропозиції листи – згоди на обробку персональних даних працівників(зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації) у відповідності до вимоги Додатку 5 до ТД: «*(для учасників фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб-підприємців та посадової особи або представника учасника закупівлі юридичної особи, уповноважених підписувати документи пропозиції, та працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору)»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.