Строк поставки: з 01.01.2024 року і до 31.12.2024 року згідно заявок Покупця. Місце поставки Товару: 10004, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А Поставка товару повинна здійснюватися протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки .з моменту їх отримання будь-яким способом (листом, факсом, електронною поштою,телефонним зв'язком, тощо) Постачальником та відбуватися виключно протягом робочого часу підприємства Кількість: Рушники паперов -1500 паковок Рушники паперові, 2-шарові, целюлозні, Z- складання, від 150 шт-2000 пачок Папір туалетний, 1-шаровий, макулатурна основа, від 55м-1000 штук
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26479164 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Нижник |
Телефон: | +380412416727 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.