Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Закупівля на 2024 рік
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 919 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 595,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корнійчук Інна Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. В Додатку 2 до тендерної пропозиції ціна за одиницю грн., з ПДВ не відповідають загальній сумі тендерної пропозиції. 2. В Додатку 4 проекту договору в специфікації ціна за одиницю грн., з ПДВ не відповідає загальній сумі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.2 розділ 3 ТД передбачено, що учасник повинен надати тендерну пропозицію учасника за формою згідно Додатка 2 до тендерної документації. Підпунктом 1.1.5 розділ 3 ТД передбачено, що учасник повинен надати підписаний проект договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: - привести у відповідність тендерну пропозицію учасника за формою згідно Додатка 2 до тендерної документації; - привести у відповідність проект договору учасника за формою згідно Додатка 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.