Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ СВЯТОГО МАРТИНА" |
| ЄДРПОУ: | 01992831 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://stmartin.clinic/ |
| Контактна особа: | Меліка Надія Юріївна |
| Телефон: | 380955064177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область,Мукачево, ВУЛИЦЯ НОВАКА АНДРІЯ, будинок 8-13 |
1 |
На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі про аналогічні договори, учасник надає повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути датований не раніше ніж за 60 календарних днів до дати його подання замовнику.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.