Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 11 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 57,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 08734210 Досьє YouControl |
Сайт: | https://lviv-tmo.mvs.gov.ua |
Контактна особа: | Наталія Матіїв |
Телефон: | +380322586925 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79068, Україна, Львівська область,місто Львів, ВУЛИЦЯ ЗАМАРСТИНІВСЬКА, будинок 233 |
0 |
Шановний учасник! У складі вашої тендерної пропозиції наявні такі невідповідності: 1. Згідно таблиці 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі згідно із п.47 Особливостей» Додатку 1 до ТД було встановлено вимогу, що Учасник має надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Вами надано довідку «Підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі» № 139/5 від 15.11.2023 р. (файл «5. Довідки.pdf») із посиланням на абзац 14 пункту 44 Особливостей. Просимо усунути цю невідповідністю шляхом надання інформації згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей. 2. Згідно пп.1.1 п.1 таблиці 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку 1 до ТД було встановлено вимогу, що Учасник має надати довідку та підтверджуючі документи за встановленим зразком: «1.1. Довідка та підтверджуючі документи згідно з нижченаведеним: Довідка Учасник (найменування, код ЄДРПОУ): Прізвище, ім’я, по-батькові Назва посади Підтверджуючий документ Керівника учасника Уповноваженої особи учасника, яка має право підписувати документи тендерної пропозиції Уповноваженої особи учасника, яка має право підписувати договір про закупівлю *у разі, якщо учасником є фізична-особа підприємець, то про це зазначається у графі «назва посади». Вказану вище довідку Вам не надано. Просимо усунути цю невідповідність шляхом надання довідки, яка відповідає формі, встановленій у п.1.1. таблиці 4 Додатку 1 до ТД. 3. Згідно п.4 Додатку 2 до ТД встановлена вимога, що Учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист про можливість здійснення поставки товару протягом 3 робочих днів з моменту письмового замовлення товару. Вами надано довідку «Відповідність загальним вимогам» № 139/95 від 15.11.2023 р. (файл «Додаток 2.технічне завдання.pdf»), де Ви гарантуєте, що строк поставки товару буде здійснено протягом 3 діб після отримання заявки від Замовника. Виправлення цієї вимоги не змінить предмета закупівлі і його технічних характеристик, тому просимо усунути цю невідповідність шляхом надання довідки згідно вимог Замовника. 4. Згідно п.5 Додатку 2 до ТД встановлена вимога: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дистриб’ютора, дилера, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника». Вами надано файл «Гарантійний лист.pdf», де міститься гарантійний лист (вих. №21-11/23 від 14.11.2023 р.) від ТзОВ «ХЕМА ТЕСТ» зазначений номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву Замовника та зазначено назву предмету закупівлі «Лабораторні реактиви ДК 021:2015 – 33690000-3 – Лікарські засоби різні». Однак, назва предмета закупівлі згідно оголошення «Набір реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS- CoV -2 методом полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі «Covid-19- ПЛР» (кількість визначень 96) (Код НК 024:2023: 50284 Коронавірус (SARS-CoV), нуклеїнова кислота IVD, набір, аналіз нуклеїнових кислот) «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 - 33690000-3 — Лікарські засоби різні». Виправлення цієї невідповідності в інформації не призведе до зміни якісних і технічних характеристик товару, тому просимо усунути цю невідповідність шляхом надання гарантійного листа від виробника із зазначенням коректної назви предмета закупівлі згідно оголошення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.