Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-11-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 506 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 530,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ "Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг) Пересипського району міста Одеси" |
ЄДРПОУ: | 36503775 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гончарук Наталя Олександрівна |
Телефон: | +380487630245 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65111, Україна, Одеська область,Одеса, проспект Добровольського 120 а |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з відсутністю реального фінансування наприкінці бюджетного року, посилаючись на п.1 ч.1 ст.32 Закону та на п..п.1.п.50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі товарів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-01-2024, 00:03
Період оскарження:
з 22-12-2023, 11:05 по 02-01-2024, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах КУ «ТЦ СО Пересипського району міста Одеси» повідомляє, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» у процедурі закупівлі за кодом ДК 021-2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (вироби медичного призначення для індивідуального користування) (тонометри автоматичні)), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-13-003425-a, виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД, а саме: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» не надано: -свідоцтво про реєстрацію автотранспорту(вантажного транспортного засобу), який зазначено у довідці про наявність автотранспорту (вантажного транспортного засобу) (п.1.Дод.2 до ТД); -В розумінні ТД Замовника аналогічним є повністю виконаний договір на постачання за предметом 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» надана довідка з інформацією, що не відповідає запиту Замовника, а саме: без зазначення суми договору, та на підтвердження виконання аналогічного договору надано договір, в якому не зазначено код ДК та суму за цим кодом для можливості визначення його повного виконання(п.2.Дод.2 до ТД); -Скановану копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податків на додану вартість (п.2 Дод.3 до ТД); -Довідку в довільній формі за підписом Учасника про країну походження товару (Дод.8 до ТД (інші вимоги)); -саме Гарантійний лист офіційно уповноваженого представника в Україні, щодо можливості гарантованого забезпечення потрібної кількості товару з необхідними характеристиками, якостями, комплектацією та зі строком придатності, визначеним оголошенням, тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. (Дод.8 до ТД (інші вимоги)). Просимо Вас усунути невідповідності шляхом надання наступних документів: 1. свідоцтво про реєстрацію автотранспорту(вантажного транспортного засобу), який зазначено у довідці про наявність автотранспорту (вантажного транспортного засобу); 2. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією, щодо виконання учасником цього договору, за формою згідно п.2.Дод.2 (із зазначенням суми договору,грн) Підтверджується скан-копією оригіналу зазначеного договору та скан-копією накладної про виконання або Скан-копією оригіналу позитивного відгука від Замовника/контрагента про виконання договору, з визначенням дати та номеру договору та інформацією про якість та своєчасність його виконання. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі. *Аналогічний договір в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на постачання за предметом 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання; 3. Скановану копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податків на додану вартість; 4. Довідку в довільній формі за підписом Учасника про країну походження товару; 5. Гарантійний лист офіційно уповноваженого представника в Україні (Учасника), щодо гарантованого забезпечення потрібної кількості товару з необхідними характеристиками, якостями, комплектацією та зі строком придатності, визначеним оголошенням, тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах КУ «ТЦ СО Пересипського району міста Одеси» повідомляє, що під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ХАЛЯВКА АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у процедурі закупівлі за кодом ДК 021-2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (вироби медичного призначення для індивідуального користування) (тонометри автоматичні)), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-13-003425-a, виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД, а саме: У складі тендерної пропозиції ФОП «ХАЛЯВКА АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією, щодо виконання учасником цього договору. Але на підтвердження довідки надано скан-копію договору за кодом ДК, який не відповідає коду ДК, що зазначений в ТД, а саме : надано скан-копію договору за кодом ДК 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Просимо надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією, щодо виконання учасником цього договору, за формою, що наведена у п.2.2.Дод.2 до ТД. Підтвердити скан-копією оригіналу зазначеного договору та скан-копією накладної про виконання або Скан-копією оригіналу позитивного відгука від Замовника/контрагента про виконання договору, з визначенням дати та номеру договору та інформацією про якість та своєчасність його виконання. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі. *Аналогічний договір в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на постачання за предметом 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Також, у складі тендерної пропозиції ФОП «ХАЛЯВКА АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» наданий Гарантійний лист офіційно уповноваженого представника в Україні, щодо можливості Учасника офіційно та на законних підставах продавати та постачати товар на території України, який є предметом закупівлі цих відкритих торгів, від свого імені та за власний рахунок . Але гарантований термін можливості поставки товару представником зазначений « до 31 жовтня 2023 року», що не відповідає умовам поставки товару за даною процедурою закупівлі. Також , даний гарантійний лист стосується закупівлі, номер оголошення якої не відповідає поточній закупівлі. Просимо надати Гарантійний лист виробника або офіційно уповноваженого представника в Україні, щодо можливості Учасника офіційно та на законних підставах продавати та постачати товар на території України, який є предметом закупівлі цих відкритих торгів, від свого імені та за власний рахунок та гарантованого забезпечення потрібної кількості товару з необхідними характеристиками, якостями, комплектацією та зі строком придатності, визначеним оголошенням, тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника із зазначенням данних, що відповідають умовам поточної закупівлі (дати та номеру оголошення) Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. А отже, просимо Вас усунути невідповідності шляхом надання документів, що відповідають умовам ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.