Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 355 680,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 778,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №1" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22645921 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Єрещенко |
| Телефон: | +380992045110 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61105, Україна, Харківська область,м. Харків, просп. Героїв Сталінграду, 12 |
0 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій не зазначив документ(и), що підтверджують виконання договору, а саме: номер та дату видаткової накладної до аналогічного договору 2) Учасник надав у складі пропозиції проект договору, у якому не заповнений пункт 1.3 3) Учасник не надав у складі пропозиції згоду на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, в частині направлення запиту (запитів) до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим пунктом 47 Особливостей, та/або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації 4) Учасник у складі пропозиції не надав лист згоду, що у разі якщо електронною системою закупівель ціна його пропозиції буде визначена як аномально низька ціна, то учасник надасть обґрунтування у довільній формі з поясненням у який саме спосіб він спроможний поставити товар, що предметом закупівлі, з наведенням певних розрахунків та підтверджуючих документів 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам Додатку 2 тендерної документації 2) невідповідність вимогам ч.1 розділу ІІІ тендерної документації 3) невідповідність вимогам ч.1 розділу VI тендерної документації 4) невідповідність вимогам ч.2 розділу VI тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-10-013248-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП "АРКУША ЛАРИСА УСТИНІВНА" буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.