Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платіж. Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, кожна партія підтверджується сертифікатами якості виробника та висновком якості у разі поставки лікарських засобів іноземного виробництва (копії додаються при постачанні). Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального строку придатності.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква" |
ЄДРПОУ: | 03066940 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Михайлюк |
Телефон: | +380633049394 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.