Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 239 780,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 198,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 40887956 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Григоренко Олена Станіславівна |
Телефон: | +380382656446 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м Хмельницький, вул Подільська 54 |
3 |
Згідно розділу ІІІ тендерної документації відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасником завантажено частину документів в форматі Word з надписом «Документ підписано електронним підписом» без вказаного підпису. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи в форматі Word з надписом «Документ підписано електронним підписом» без вказаного підпису, а саме: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідка про працівників, довідка про досвід виконання аналогічного договору, гарантійний лист (п. 47), гарантійний лист про Товар, довідка про ліцензію, довідка про оподаткування, довідка про повноваження, медико-технічні вимоги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель, а саме: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідка про працівників, довідка про досвід виконання аналогічного договору, гарантійний лист (п. 47), гарантійний лист про Товар, довідка про ліцензію, довідка про оподаткування, довідка про повноваження, медико-технічні вимоги. .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.