Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 960 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 70 000,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
| ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Омельченко |
| Телефон: | +380674784128 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
6 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог п. 3.3. Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; документальне підтвердження того, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; документальне підтвердження того, що банківська гарантія надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»; довідка довільної форми, видана банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії; доказ здійснення транзакції з перерахування учасником коштів у якості грошового покриття банківської гарантії – за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження того, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. 1.2. За умовами п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеним у цьому пункті зразком. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. Також вимогами того ж пункту передбачено подання у складі пропозиції копії аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів) (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У довідці від 07.11.2023 № 1 «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів» учасником заявлено про наявність досвіду виконання договору № б/н укладеного 18.03.2020 року з КНП «ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ». Згідно копії вказаного договору, який також подано в складі тендерної пропозиції, його укладено на суму 25315,00 грн. з ПДВ, однак, сума договору, що вказана у листі-відгуку № 455/01-16 виданому 27.07.2022 року контрагентом аналогічного договору, не відповідає цій сумі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати документальне підтвердження того, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, що передбачено вимогами п. 3.3. Розділу 3 тендерної документації. 2.2. Надати копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору, що передбачено вимогами п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.