Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 320 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 36 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
4 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», учаснику необхідно надати довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору* (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору). *Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є виконаний договір (договори), щодо поставки такого товару, який є предметом закупівлі/ або інших товарів з найбільш схожими характеристиками чи призначенням/ або товарів, які відносяться до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "АФС Медицинтехнік" в електрону систему закупівель завантажено довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору (електронний файл «01_Довідка аналог договори.pdf») у якій вказано реквізити замовника, однак не вказано реквізитів договору, а саме: номер договору, дату його укладання та предмет договору. Таким чином, ТОВ "АФС Медицинтехнік" необхідно надати довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору у якій крім вказаної інформації також вказати реквізити договору - номер договору, дату його укладання та предмет договору. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.