Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 15 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 75,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Крицька Марина Анатоліївна |
Телефон: | 380975900799 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовником-ЦЗО виявлено невідповідності документів до вимог тендерної документації, а саме: 1) п.п. 7 п. 4 Розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист, який свідчить, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації. Даний лист в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній. Просимо надати лист згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 2) п.п. 18 п. 4 Розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник повинен додатково гарантувати відповідним листом у складі тендерної пропозиції, що Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору. Гарантійний лист відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Просимо надати гарантійний лист згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 3) п. 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку (довільної форми) про погодження з умовами договору згідно з Додатком 3 до цієї документації, умовами оплати, зобов’язаннями та відповідальністю. Просимо надати довідку згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 4) відповідно до Частини 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення Учасника відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Постанови» Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між Учасником та замовником-ЦЗО, замовником-ініціатором раніше не було укладено договорів, або про те, що Учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником-ЦЗО, замовником-ініціатором договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що Учасник надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Учасник надав вищевказану довідку, але не зазначив замовника-ініціатора. Просимо Учасника виправити довідку згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 5) Учасник, згідно Додатку 4 до тендерної документації, надає заповнену форму цінової пропозиції, де вказує невірну назву закупівлі. Просимо Учасника надати цінову пропозицію, вказавши правильну назву закупівлі; 6) Учасник, згідно Додатку 6 до тендерної документації, надає заповнену форму письмової згоди на обробку наявний персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», де вказує невірну назву закупівлі. Просимо Учасника надати вищезгаданий документ, вказавши правильну назву закупівлі. Просимо Учасника усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.