Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" |
ЄДРПОУ: | 02004781 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганна Стецькова |
Телефон: | +0973117597 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, буд. 94/1 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Фірма "Укр-Медмаркет" у процедурі закупівлі №UA-2023-10-20-014754-a виявлено наступні невідповідності: У Додатку 1 до тендерної документації в п.п. 5 розділу «Інші документи від Учасника» п. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), необхідно було надати документ, що підтверджує достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми про документи, що підтверджують повноваження для підпису документів тендерної пропозиції. Таким документом може бути протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) чи інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів. Учасником було подано наказ №6 від 28.03.2014р. про призначення виконання обов’язків директора, але без зазначення права на підпис документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику потрібно надати у строк, визначений Особливостями довідку довільної форми про документи, що підтверджують повноваження для підпису документів тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.