Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 129 997,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 299,97 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь" |
ЄДРПОУ: | 07773293 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Борисова Наталія Дмитрівна |
Телефон: | 380445290094 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01133, Україна, м. Київ,вулиця Госпітальна, будинок 18 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою відкритих торгів з особливостями, згідно з предметом закупівлі Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, код 33120000-7 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Обладнання для обстеження серцево-судинної системи, код 33123000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; код 35162 за НК 024:2019 – Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу), ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-16-012854-a. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 6 Загальних вимог Додатку 4 тендерної документації від Учасника вимагалося надання підтвердження відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам у вигляді таблиці, з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника. Також, відповідно до пункту 7 Загальних вимог Додатку 4 тендерної документації від Учасника вимагалося надання копій документів (інструкція, рекламний проспект виробника, настанова з експлуатації, каталог, інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, технічний опис або інші документи, українською мовою), що підтверджують відповідність наданих пропозицій медико-технічним вимогам. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано таблицю відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам, з посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника та керівництво з експлуатації (Реєстратор багатофункціональний холтерівської системи «Dia Сard®» модель 12100). Керівництво з експлуатації (Реєстратор багатофункціональний холтерівської системи «Dia Сard®» модель 12100) надано в не повній (скороченій) редакції, що унеможливлює перевірку відповідності деяких медико-технічних вимог. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у визначений строк, надати копій документів (інструкція, рекламний проспект виробника, настанова з експлуатації, каталог, інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, технічний опис або інші документи, українською мовою), що підтверджують відповідність наданих пропозицій медико-технічним вимогам, а саме: Керівництво з експлуатації (Реєстратор багатофункціональний холтерівської системи «Dia Сard®» модель 12100) в повній редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.