Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-10-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 233 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 165,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ СВЯТОГО МАРТИНА" |
| ЄДРПОУ: | 01992831 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://stmartin.clinic/ |
| Контактна особа: | Меліка Надія Юріївна |
| Телефон: | 380955064177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область,Мукачево, ВУЛИЦЯ НОВАКА АНДРІЯ, будинок 8-13 |
1 |
Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* 1.1.Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). 1.2.Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: - не менше одного договору та документами, що підтверджують виконання такого договору (-ів) в повному обсязі (видаткові накладні або інші документи передбаченні при поставці вказаного товару) (вказані документи подаються по всіх договорах, що були зазначенні у довідці). Договори повинні бути надані з усіма додатками або іншими невід’ємними їх частинами (додаткові угоди, специфікації тощо). - листами відгуками по договорах, що наведені у довідці. Відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, реквізити аналогічного договору, підтверджувати належне та своєчасне виконання умов договору. Скільки договорів у довідці, стільки накладних і листів відгуків повинно бути.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.