Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 154 745,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 773,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області" |
| ЄДРПОУ: | 08805223 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Кравченко |
| Телефон: | +380504829320 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Полігонна, 16 |
1 |
Відповідно до пункту 2 розділу 5 до тендерної документації (далі - ТД) до закупівлі відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-13-006104-a, предмет закупівлі: Стіл реабілітаційний широкий (Код НК 024:2023: 42577, Фізіотерапевтичний стіл із живленням від електромережі), Бруси-поручні для навчання ходьби (НК 024:2023: 30926 Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань без електроживлення), код ДК 021:2015 – 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, згідно пункту 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що учасником допущена технічна помилка, а саме, переплутані ціни на зазначене обладнання. Відповідно до п.п.2 п.1 розділу 3 Тендерної документації така помилка є формальною: «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.», але для приведення тендерної пропозиції у відповідність, Замовник вимагає виправити зазначений документ та надати його через електрону систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.