Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 85 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 429,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
| ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | планово економічний відділ |
| Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар 4.Конкретна назва предмета закупівлі. № UA-2023-10-06-000935-a, відповідно до ДК 021:2015 код 33190000-8«Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», а саме: Чотирьох точкова маска для фіксації голови, шиї і плечей, без носового отвору НК 024:2023 код 40896 Матеріал для позиціонування пацієнта термопластичний 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності) ДК 021:2015 код 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 33 штуки. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2023 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. Сума аналогічного договору наданого Учасником не відповідає інформації щодо ціни і суми виконання договору наданій в довідці. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 10.1.Пункт 3, Додаток №2 до документації, розділ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 11.1.Надати уточнену інформацію, відповідно до ціни договору та суми виконання. Уповноважена особа Клименко О.М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.