Період оскарження умов закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 67 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 338,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
| ЄДРПОУ: | 01982940 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Супрунюк |
| Телефон: | +380508766046 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) відповідно Додатку 2 до тендерної документації учасник не надав гарантійний лист щодо строку придатності товару, на момент поставки повинен становити не менше ніж 75 % від загального терміну придатності товару Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 3.7.1 розділу 3 тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) гарантійний лист щодо строку придатності товару на момент поставки повинен становити не менше ніж 75 % від загального терміну придатності товару
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.