Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
ЄДРПОУ: | 43343870 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Тарновецька |
Телефон: | +380443344770, +380443344770, +380372547650 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58013, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242 |
6 |
Вимога тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: До Додатку 2 до ТД: І. 1.1 Документи про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 1.1.1. Учасник повинен надати довідку за формою таблиці (наведено нижче) про досвід виконання аналогічного/их договору/ів, укладеного/их та виконаного/их не раніше 2020 року. Довідка про досвід виконання аналогічного/их договорів № з/п Покупець, адреса, телефон, ПІБ керівника Договір та дата укладання, договору; Предмет договору Сума договору, (тис. грн.) Фактичне виконання (тис. грн.) 1 2 3 4 6 Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір за предметом закупівлі. 1.1.2.На підтвердження інформації необхідно надати: - скан - копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце). Також документи, які підтверджують виконання договору: накладні або акти- прийому передачі тощо. ІІ. До Додатку 3 до ТД: 2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку ( якщо це передбачено для даного виду медичного обладнаня чи ввиробу медичного призначення), на підтвердження Учасник повинен надати: а) копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або б) у випадку неможливості надання Учасником копії документу (на момент участі в торгах), що дозволяє обіг (використання) запропонованого обладнання на території України, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання про надання такої копії\ відповідного документу (відповідно до законодавства України) на момент поставки товару. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: - довідку в якій сума договору та фактичне виконання зазначені не вірно (тобто не в тис. грн., як передбачалось вимогами таблиці) ; - Декларацію про відповідність №25 Технічному регламенту щодо медичних виробів по візок для перевезення пацієнтів ТС-21 термін дії 12.10.2023 р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - Довідку про досвід виконання аналогічного/их договорів відповідно до зразка таблиці; - Надати гарантійний лист, що підтверджує зобов'язання про надання такої копії Декларації /відповідного документу (відповідно до законодавства України) на момент поставки товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.