Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 364 176,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 820,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 |
| ЄДРПОУ: | 37861791 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фургало Яна Василівна |
| Телефон: | 0674506041 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50031, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул. Женевська, буд. 6б |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю «Вектор-Рітейл» Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) та з урахуванням положень пункту 40 Постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання абзацу 1 п.2 Додатку №2 до тендерної документації: Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 1 ст. 16 Закону додатку 2 тендерної документації: учасник повинен надати у складів пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний аналогічний договір із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон) за винятком інформації, що складає комерційну таємницю. Для підтвердження вказаної інформації, учасник повинен надати копію виконаного договору, оригінал відгуку (виданий контрагентом, з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків) Учасником надано договір № ЦОВ-041/23/В від 16.08.2023року, який за кодом ДК 021:2015 33760000 – 5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, рушники для рук і серветки) не є аналогічним закупівлі по ДК 021:2015 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (НК 024:2023 11239 - Підгузок для дорослих (підгузки для дорослих розмір М; підгузки для дорослих розмір L; підгузки для дорослих розмір ХL); НК 024:2023 60709 – Пелюшка вбирає (пелюшки поглинаючі 60*90). Також учасником не надано оригіналу відгуку (виданого контрагентом, з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків), як вимагалося додатком 2 до тендерної документації 2. На виконання Додатку №2 тендерної документації (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника): П. 3 Проєкт договору про закупівлю (Додаток № 4). Подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки учасника (у разі її використання). Ця вимога також не виконана учасником. 3. На виконання Додатку №2 тендерної документації (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника): П. 7 Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Учасником не надано копію ліцензії, або довідки, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності) в складі своєї тендерної пропозиції. 4. Не надані копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим державним органом (установою) в Україні, або лист-пояснення, якщо на даний товар не передбачено вище зазначені документи з посиланням на нормативні акти (додаток 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» пп. б) п. 1). 5. Не надано гарантійний лист про термін придатності товару (додаток 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» п. 2). 6. Не надано Надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого виробником представника, дистриб'ютора, повноваження якого поширюються на територію України (з наданням копій документів від виробника, якими підтверджуються їх повноваження)) щодо можливості поставки учасником товару, який є предметом закупівлі своєчасно, в необхідній кількості, належної якості та з термінами придатності, яких вимагає Замовник. В гарантійному листі необхідно зазначити повну назву учасника, повну назву Замовника, найменування предмету закупівлі згідно з оголошенням, номер оголошення про проведення процедури закупівлі ((додаток 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» п. 3 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Вектор-Рітейл» необхідно виправити невідповідності, шляхом завантаження документів згідно вищезазначеного переліку невідповідностей Враховуючи викладене, Замовник надає Учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, відповідно до п.43 Особливостей та ч.9 ст.26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.