Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 715 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 575,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02004410 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каминіна Наталія Миколаївна |
| Телефон: | +380384271167 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 30000, Україна, Хмельницька область,місто Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г" |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02004410 3. Місцезнаходження замовника: 30000, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 «г» 4. Конкретна назва предмета закупівлі: медичні матеріали 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 33140000-3 – «Медичні матеріали» (НК 024:2023: 35334 - Костюм хірургічний одноразового застосування стерильний; 60709 - Пелюшка вбирає) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Комплект одягу та покриттів операційних хірургічний стерильний - 3000 шт; Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками 75 х 90см – 100 шт 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 р. 9. Номер оголошення закупівлі: UA-2023-09-25-008861-a 10. Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), визначеного електронною системою автоматично: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ", код ЄДРПОУ 41404407. 11. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції надана довідка про досвід виконання аналогічного договору, яка не містить відомостей про суму договору. 12. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно пп. 1.1. п. 1 Додатку 1. 13. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: згідно вимог умов тендерної документації та керуючись п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель довідку про досвід виконання аналогічних договорів, яка містить відомості про суму укладених договорів - протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.