Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 008 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 10 082,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО |
ЄДРПОУ: | 02010793 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фурманець Марія Романівна |
Телефон: | 380630749361 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, 79010, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1, розділу 3, тендерної документації та частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Учасник при подані пропозиції наклав електронну печатку замість електронного підпису. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної яким являється документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1, розділ 3, тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. для виконання вимог тендерної документації Учасник повинен підписати свою пропозицію саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП),
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.