Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 82 075,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 820,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВ Сумитеплоенерго |
| ЄДРПОУ: | 33698892 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://teplo.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Клочко Юлія Вікторівна |
| Телефон: | +380958542316 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область,Суми, вул. Друга Залізнична, 10 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення закупівлі допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Постанова) - замовником не відхилено тендерну пропозицію у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: Під час формування тендерної документації допущено технічну помилку - невірно зазначено кількість предмета закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації, а саме 6490 шт. Разом з тим, в пункті 4.3. розділу 1 тендерної документації, а також в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів зазначена інша кількість предмета закупівлі, а саме 7080 шт., що відповідає потребам замовника, очікуваній вартості предмета закупівлі та є вірною. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020р. за № 610/34893, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Разом з тим, учасником ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» у складі тендерної документації надано (Довідку про технічні характеристики товару, Довідку про Технічні вимоги, Форму «Тендерна пропозиція») в яких зазначено інформацію щодо кількості предмету закупівлі яка складає 6490 шт., що не відповідає потребам замовника та інформації щодо кількості предмету закупівлі зазначеній в пункті 4.3. розділу 1 тендерної документації, а також в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів. З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови. Керуючись інформацією щодо кількісних даних предмету закупівлі, які зазначено у Додатку 2 до тендерної документації, Протоколом уповноваженої особи № 234 від 02 жовтня 2023 року переможцем відкритих торгів за предметом Парфуми, засоби гігієни та презервативи код ДК 021:2015 – 33710000-0 - (Мило господарське) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-09-20-013370-a) було визначено ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема підпункту 2 пункту 44 Постанови. Разом з тим, законодавством у сфері публічних закупівель не пердбачено способу відміни рішення Замовника щодо визначення переможця відкритих торгів та про намір укласти договір про закупівлю за ініциативою Замовника, тому зазначене вище порущення неможливо усунути в рамках чинного законодавства України.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-10-2023, 00:03
Період оскарження:
з 20-10-2023, 08:48 по 30-10-2023, 23:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.